Niektóre błędy jest niezwykle trudno naprawić, szczególnie kiedy zostanie nadszarpnięta czyjaś opinia. Nie zawsze to musi oznaczać, że ktoś celowo działa na czyjąś szkodę. Czasem to może wynikać ze złego zrozumienia jakieś informacji bądź błędnej interpretacji. W tym przypadku to może być groźne dla marki firmy albo dla reputacji znanej osoby. Tym bardziej że wystarczy, że wiadomość pojawi się raz i zacznie żyć własnym życiem – z pewnością sprostowanie czegokolwiek może być niemalże niemożliwe. No chyba, że zareaguje się wystarczająco szybko na tak niebezpieczną wiadomość, zwłaszcza gdy to dotyczy wizerunku firmy. Inaczej mówiąc, każda firma dbająca o własny wizerunek w obecnych czasach powinna pilnować tego, co pojawia się w internecie. Nierzadko bez żadnych dowodów można dostać krzywdzącą łatkę, a co za tym idzie, naprawdę ciężko jest z tym walczyć. Zresztą niejeden już się o tym przekonał, kiedy internet błyskawicznie obiegała wieść, która mijała się z prawdą albo była najzwyklejszym wymysłem.