Przygotowanie dobrej reklamy dla jakiejś firmy jest już połową sukcesu tej firmy. Część przedsiębiorstw samodzielnie pracuje nad reklamą, tworząc specjalnie zajmujący się tym dział. Część jednak oddaje to zadanie w ręce innych firm, pracowników zewnętrznych. Jest to dość sensowne rozwiązanie, zwłaszcza jeżeli zdecydujemy się na zatrudnienie dobrej agencji reklamowej. Jak taką agencje znaleźć, po czym poznać, że akurat ta firma jest dobra. Najlepszym źródłem informacji będą ludzie, którzy już z tej agencji korzystali. Powiedzą, jak wygląda współpraca, czy są rzetelni, słowni i terminowi, czy raczej nie koniecznie. Dowiemy się na jakim poziomie są realizowane przez nich reklamy i jaki jest ich efekt. Po drugie, poszukajmy informacji w Internecie. To również bardzo dobre źródło informacji. Pamiętać trzeba tylko by ostrożnie podchodzić do zamieszczonych tam opinii, bo mogą być celowo zawyżone. I na koniec, dobrze jest sprawdzić też wyniki w samej agencji. Powinni posiadać zbiorcze zestawienia. One również wiele nam powiedzą.