Prowadzenie firmy wiąże się z wieloma sprawami, których trzeba dopilnować. Jedną z najważniejszych spraw jest dopilnowanie stałego ruchu klientów. Bez klientów, żadna firma nie ma życia. Nawet, jeżeli początkowo przyciągniemy promocjami, czy atrakcyjnymi ofertami jakichś klientów, nie jest powiedziane, że zostaną oni z nami na dłużej. Dlatego powinniśmy stale dbać o napływ nowych ludzi, o rozszerzanie informacji o naszej firmie i jej stałe promowanie. Jedną z form takiego promowania jest reklama. Dzięki niej, stale docieramy do nowych ludzi, a spośród nich, na pewno znajdziemy odbiorców zainteresowanych naszą ofertą. Natomiast powtarzanie i systematyczne przypominanie o istnieniu naszej działalności, powoduje, że ciągle mamy szansę poinformować o nas kogoś nowego lub też przekonać tych, którzy już wiedzą, ale może się dotąd nie przekonali. Jasnym już zdaje się być to, że warto inwestować w reklamę, bo może się ona przerodzić w czysty zysk dla firmy. Nawet, jeżeli początkowy nakład był dosyć duży.