Podejmuje się wszelakiego rodzaju działania – w zasadzie każde, które przyjdzie na myśl i pozwoli na wypromowanie określonego produktu bądź też usługi. Bo przecież przede wszystkim chodzi o poprawienie sprzedaży w firmie na wszelkie możliwe sposoby. W tym przypadku jakikolwiek przeciek do mediów czy też wiadomości, który oczywiście jest odpowiednio sterowany, może być reklamą. Poza tym coraz częściej mówi się o artykułach sponsorowanych. Dodatkowo należyty dobór reklamowanego asortymentu całkiem dobrze wpływa na wizerunek firmy. Niewątpliwie i drobny upominek jest dobrze widziany, przy tym jednocześnie przypomina o wybranej firmie. Po prostu warto brać pod uwagę każdy rodzaj reklamy, który jest dostępny, szczególnie jeśli zostanie odpowiednio dobrany zarówno do możliwości firmy, jak i jej potrzeb. Tym bardziej że dzisiejsze firmy marketingowe mają naprawdę wiele do zaofiarowania pod tym kątem, dzięki czemu reklama posiada znacznie szerszy zasięg. A przecież o to właśnie w tym wszystkim chodzi.